Můj postoj k reklamám - neovlivňují mě? :)

by - úterý, prosince 06, 2011


Vůbec mě neovlivňují reklamy. Fakt vůbec. Vystudovala jsem přeci marketing a tak vím, jaké jsou tahy na zákazníka, aby co nejvíce nakoupil. Vím, kdy je nejlepší snížit ceny, zvýšit množství produktů (3+1 zdarma, kdy i ten poslední si zaplatíme), nabídnout dárek zdarma apod. Všechno teoretické kolem vím a vím, že nedám na reklamu. To až tak, že koupím každou hovadinu, kterou vidím – vidím čaje s hrnkem zdarma, samozřejmě – šup s tím do košíku, protože hrnek se vždy hodí a nezáleží na tom, že ty čaje už doma mám a nebo, že to nejsou vůbec ty příchutě čajů, které mám ráda. Jde o princip, že ten hrnek je krásný :D
Vidím make-up s korektorem zdarma. Šup s ním do košíku, protože to se opravdu hodí. Nemyslím na to, že doma mám už 3, které nemůžu dopotřebovat, protože toto je opravdu výhodná koupě. A korektor – no proboha, sice už doma pár mám, ale ten se vždy hodí. Až doma si uvědomím, že minimálně polovinu korektoru jsem si zaplatila s cenou, která byla za tento make-up nezvykle vyšší, ale co už…jde o výhodný nákup.

Vidím akci 1+1 zdarma a kupuju. Zásoby očních gelů, pleťových masek, pleťových vod, krémů a jiného – to se vždy hodí, protože to má super datum spotřeby (při troše štěstí i dva roky dopředu, není však pravidlem) a minimálně půlrok/rok si nebudu muset žádný gel, pleťovou masku, krém apod. kupovat.

Na to však zapomenu, když vidím za 3 měsíce v katalogu od vychytané firmy pleťovou vodu slevněnou o polovinu a k ní je dárek „krásný“ přívěšek, který si můžu dát na klíče. No to se vyplatí. To, že ten přívěsek je velký pomalu jak fotbalový míč a do mini kabelky by se mi ani nevešel, to už je vedlejší.

A takto se mi doma kupí kosmetické výrobky, kdy mám (nejčastěji) sprchové gely, šampóny, krémy, oční stíny, lesky na rty v takovém množství, že i kdybych mela 3 obličeje a 3 těla, které bych každé 4 hodiny umyla, nakrémovala, namalovala/přemalovala, tak nemám šanci to spotřebovat do avizovaných dvou let (v tom lepším případě).

Vůbec mě reklama „neovlivňuje“ a vůbec nevidím v časopisu něco, co zaručeně pomůže mé pleti (problémová s vyrážkami), mé pokožce (překvapivě suchá), mým vlasům (jemné, rychle se mastící) atd. Jasně, hned opakuji předchozí postupy a doslova iracionálně nakupuju a nakupuju a pak nacházím po třech letech, na neuvěřitelných místech, kosmetické výrobky, které jsem, s trochou štěstí, aspoň vyzkoušela.

Mám úchylku, když vidím, že šampón, krém, zubní pasta, make-up,… dochází – rychle musím dokoupit něco nového a opět si nevzpomenu, že už zásoby mám „předkoupené“ z roku předtím. Však jsem viděla tu reklamu v telce, na netu, v časopisu, která nabízí výrobek ABSOLUTNĚ pro mě a sakra, podívejte na tu cenu.

Takže, nakonec asi dojde k tomu, že budu bez peněz, kvůli reklamě, ale budu vyvoněná (sakra, voňavky, o vztahu k nim napíšu příště :D), hladká, nakrémovaná, upravená, napapraná (make-up:D), ale v domácnosti, kde mě zasypou zásoby kosmetiky a blbosti, které jsem dostala k čemukoliv zadarmo (klíčenky, pera, hrnky, škrabky na jazyk, pilníky, plyšáci,…).

Čest reklamním agenturám….odvádí perfektní práci :D

You May Also Like

0 komentářů