Jahoda a bezový květ | Limitovaná edice Manufaktura jaro-karantenní-léto 2020

A přišlo jaro. Takové, na které se jen tak nezapomíná. Takové, které se zapíše do dějin a děti se o něm budou učit ve škole. Takové, o kterém budou naše malé děti mluvit (snad!) svým vnoučatům se slovy: "Já to zažil/a. Celý rok jsme nosili roušky a nesměli za rodinou..." Dobře, snad to nebude tak dlouho, ale pro jejich krátké životy je to vlastně jako věčnost... :)

A člověk najednou měl buď moc času (ti, co nemají děti) a nebo neměl žádný čas (ti, co mají děti, které už běžně chodili do školky a školy a najednou jim zůstali doma :D). A tak si to začal dělat hezký. My, ženy, to umíme :) Například kosmetikou :D

A limitované edici od Manufaktury se prostě nedá nikdy odolat. I když už nejsem v hledáčku PR Manufaktury (spolupráce je pasé, přeci jen píšu jednou za uherský rok :D), tak jsem vás musela s novinkami seznámit.
Pozdě ale přece :)

recenze manufaktura, jahoda a bezovy kvet manufaktura

Ona totiž, tato limitovaná edice Jahoda a bezový květ, vyšla do světa už 1.3.2020, v době, kdy svět byl ještě jakotak v pořádku. Limitované edice od Manufaktury testuji už pěkných pár let (tuším 4 nebo 5), takže už dokážu porovnat vůně a určitě vlastnosti produktů. I když musím říct, že produkty Manufaktury jsou většinou dost konzistentní - takové stále stejně dobré. Málokdy najdu nějaký slabší produkt.

Tato nová limitovaná edice obsahuje 7 různých produktů - klasicky sprchový gel (a šampón, produkt 2v1), balzám na rty, krém na ruce, tělové mléko a sirup. Překvapením je hydratační osvěžující sorbet na pleť a dekolt, který je prý určen pro všechny typy pleti. A pro milovníky sladkých vůní i toaletní voda Jahoda & Bezový květ.

Sladká vůně to opravdu je. Čekala jsem více bezu, že to nebude až tak sladké, ale trošku podobné třeba "lípě" (limitce z minulých let). Ale potom by se to asi jmenovalo Bezový květ & Jahoda :D Malinko mě to zklamalo, protože těch čistě sladkých vůní bylo v minulých letech od Manufaktury hodně - každá je ale úplně originální. No u mě stále vede právě zmíněná lípa. Prostě tím, že je úplně jiná než cokoliv, co jsem kdy v drogérii nebo obecně v kosmetice našla :)

No, pojďme na dojmy z 3 produktů, které jsem si z této edice zakoupila.

limitka jaro 2020, jahoda a bez

Klasickým produktem, na který pravidelně u limitek čekám a který dokupuji stále je sprchový gel - tentokrát v kombinaci sprchový gel a šampón jahoda & bezový květ, který je prostě skvělý. Jako vždy. Nevysušuje, vydrží dlouho, pěkně provoní, ale nepřijde mi, že by se vůně velmi dlouho držela na těle. Jako šampón je dobrý - vlasy nebyly rozlítané, no já jsem uvážlivá - mám seboreu, takže takové produkty na vlasy používám spíš výjimečně, na dovolených apod. Ale určitě někoho s normální pokožkou hlavy potěší. 
Nemám mu co vytknout. 

limitovana edice manufaktura, limitka 2020

Podobně nemám co vytknout ani krému na ruce jahoda & bezový květ. Opět taková klasika, na kterou jsme u Manufaktury zvyklí. Krém se krásně roztírá, vstřebává obstojně rychle (mohl by o trošičku rychleji), ruce voní ještě dlouho po aplikaci. Lepkavý pocit snad jen nepatrný, ale všimla jsem si, že tyto jarně-letní edice, co se týče krémů na ruce, jsou jakoby méně hydratační než ty podzimně-zimní. Na toto přechodné období ideál :)

limitovana edice manufaktura, manufaktura recenze

Balzámy na rty od Manufaktury prostě miluji! Vydrží nekonečně dlouho, ale zase ubývají, takže se můžu těšit, že si s další limitkou můžu pořídit další :D Nádherně voní, možná by někdo řekl, že moc intenzivně na balzám, ale nechutnají! Pro mě plus, protože nesnáším, když balzám voní a pak cítím jakoby tu vůni i na rtech... Navic se tyto balzámy krásně roztírají, nedělají žádné bílé haraburdy, prostě značka ideál ;)

***************
Takže zase jen chválím, ale toto byla koupě 3 produktů, které jsem prostě věděla, že mi budou vyhovovat. Jsem si jistá, že podobně to bude i u dalších produktů z této limitované edice. 

Manufaktura je opravdu neměnná a za ty roky testování mám někdy pocit, jakoby konzistence (jakoby ta kvalita) produktů je stejná, jen tam vždy "prdnou" jinou vůni :D No asi takto jednoduše to nefunguje a je mi jasné, že už vyvíjí produkty na letošní podzim... a třeba se dočkáme něčeho nečekaného jako zelených flaštiček (tedy ne, že se bude opět jednat o vůni sladkou a z červených plodů/květin). Tak uvidíme - já to budu rozhodně sledovat a 1.9. se necháme překvapit :)


Komentáře